Markteffect breidt fors uit met elf nieuwe medewerkers

Markteffect heeft elf nieuwe experts aan haar team toegevoegd. Deze uitbreiding is een gevolg van structurele groei en verdere groeiambitie van het marktonderzoeksbureau. De elf nieuwe medewerkers zijn terug te zien in de gehele organisatie.

Zo is het Consultancy team gegroeid met drie nieuwe Client Consultants. Met deze toevoegingen haalt Markteffect jarenlange ervaring op het gebied van onderzoek van zowel bureau- als klantzijde in huis. Daarnaast zijn er maar liefst vijf nieuwe Research Experts gestart. Met hun kennis en ervaring kunnen zij kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksopdrachten uitvoeren en strategisch advies geven aan opdrachtgevers. Verder is het zo genoemde ‘Team Tech’ versterkt met twee Data Specialisten, die verantwoordelijk zijn voor de procesoptimalisatie van alle interne en externe technische processen. De laatste versterking is een Projectmanager Dataverzameling. Ook deze stap komt de verdere ontwikkeling en innovatie van het dataverzamelingsproces ten goede. Deze uitbreiding biedt de teams de mogelijkheid om hun expertise verder te ontwikkelen en draagt bij aan persoonlijke groei en de verbetering van de kwaliteit van onze onderzoeken.

Terwijl de teams worden versterkt met nieuwe talenten en ervaren krachten, worden er ook regelmatig bijzondere mijlpalen gevierd. Danny Meulenbroeks, Manager Kwaliteit & Innovatie, was afgelopen maand tien jaar in dienst.

‘’In 2014 begon ik als Research Expert bij Markteffect, toen een kleine, ambitieuze organisatie. Ik kijk graag kritisch naar het werk dat we voor onze opdrachtgevers verrichten. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een nieuwe rol voor mij: Manager Kwaliteit & Innovatie, een functie die ik grotendeels zelf heb vormgegeven. Vanuit deze positie bepaal ik de kwaliteitsnormen van ons werk en zoek ik continu naar manieren om de lat steeds hoger te leggen.

De toekomst zal steeds meer worden gevormd door technologische mogelijkheden zoals AI, data science en synthetische data — spannende en uitdagende ontwikkelingen waarin ik mij de komende jaren wil verdiepen. De samenwerking binnen The Relevance Group en onze eigen organisatie zal hierbij een belangrijke rol spelen.’’ – Danny Meulenbroeks, Manager Kwaliteit & Innovatie

 

Ambitie

Office manager & HR-medewerker Lobke van der Horst zegt: ‘’We zijn voortdurend op zoek naar nieuwe collega's die willen bijdragen aan het Markteffect-DNA. Zo zijn er de afgelopen periode ervaren professionals met de juiste kennis en expertise bij ons gestart. We verwelkomen graag nieuw talent in ons enthousiaste en gedreven team. Daarom werken we ook graag samen met onderwijsinstellingen om bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van studenten. Zo zijn er vijf stagiaires gestart binnen de teams Consultancy, Dataverzameling, Office, Onderzoek en Marketing.’’

Over Markteffect

Markteffect is als specialist in marktonderzoek ambitieus en snelgroeiend. Markteffect heeft vanwege de snelle en stabiele groei de FD Gazellen Award gewonnen in 2012, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 en 2023.

Daarnaast is Markteffect onderdeel van The Relevance Group. The Relevance Group is een internationale groep met daarin meerdere bedrijven, die gespecialiseerd zijn in market research, data science, marketing technology en artificial intelligence (AI). Sinds vorige maand is Techonomy, de digitale en data dienstverlener uit Eindhoven, ook onderdeel van The Relevance Group.

Bekijk ook het artikel dat op 1 oktober geplaatst is op MarketingReport hier.

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

De Sportpeiling: leiden fantasy sports games tot meer binding met een sport

Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group

43% van Nederland steekt de barbecue alleen aan voor speciale gelegenheden

Nederlanders houden van Nederland als vakantieland