Markteffect bij het Fontys Career Event

Gisteren gingen de deuren van het Klokgebouw in Eindhoven open voor het Fontys Career Event. Een aantal van onze collega’s waren aanwezig om in gesprek te gaan met het talent van morgen. Deze middag bood een uitstekende gelegenheid om jonge professionals te leren kennen en hen te informeren over stage- en carrièremogelijkheden bij Markteffect.

Naast de gesprekken over stage- en carrièremogelijkheden, hadden we ook een leuke link gelegd naar een van onze onderzoeken: een smaaktest tussen de chipsmerken Lays, Croky en Albert Heijn. Deze activiteit bleek een echte publieksfavoriet. Veel studenten waagden zich aan de uitdaging, maar verrassend genoeg zaten degenen die het meest overtuigd waren van hun antwoord vaak mis. Dit zorgde voor interessante gesprekken over het onderwerp smaakbeleving.

Het was leuk om zoveel enthousiaste studenten te ontmoeten en misschien zelfs toekomstige collega’s te spreken. Ik kijk uit naar de volgende editie! - Office manager & HR Lobke

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

80% van Generatie Z koopt wel eens iets bij buitenlandse webshops

Markteffect en MVO: 2025 was een jaar vol impact

Nederlander wil nabestaanden niet belasten, maar legt uitvaartwensen nauwelijks vast

Bijna de helft van de Nederlanders (46%) merkt in het dagelijks leven de gevolgen van politieke beslissingen

Lobke <span>van der Horst</span>

Lobke van der Horst

HR Specialist

Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen?