Abovo Maxlead B2B-event

Op 7 november gingen onze marketing collega’s naar het jaarlijkse B2B-event van Abovo Maxlead. Dit keer bij het prachtige Paviljoen Puur in Diemen. Na een heerlijke lunch gingen onze collega’s samen met professionals uit diverse branches in gesprek over de nieuwste inzichten en ervaringen uit de B2B-wereld. Het thema van de dag: de gamechanger voor B2B. Succes en learnings uit B2C. Kortom: Hoe kan je B2B laten groeien door bewezen B2C successen in te zetten?

Onze Client Consultant en Marketing Manager Michael Petit trapte af en deelde waardevolle inzichten uit het onderzoek: Spotlight 2024 ‘B2B trends en pijnpunten’. Hierna volgden nog interessante presentaties over onder andere het realiseren van merkgroei in B2B door mentale beschikbaarheid en creatieve strategie en de psychologie achter B2B-marketing.

‘’Het B2B-event van Abovo Maxlead was een inspirerende middag vol waardevolle inzichten. De presentaties gaven een verfrissende kijk op het toepassen van succesvolle B2C-strategieën binnen B2B, waardoor ik met veel nieuwe ideeën naar huis ging.’’ - Ellen Oudshoorn, Marketing- & Communicatiespecialist

Na de presentaties was het tijd voor een gezellige borrel. Onze collega’s keerden vervolgens met veel nieuwe inzichten en frisse inspiratie weer terug naar Eindhoven.

Naar het overzicht

Bekijk ook

Wilt u meer weten? Hier vindt u nog enkele relevante nieuwsartikelen. Zo mist u niks meer van wat speelt in uw branche.

Terug naar het overzicht

De helft van de Nederlanders bestelt bij websites als Temu, Shein en AliExpress

Bijna de helft van de Nederlanders eet het liefst zo min mogelijk bewerkt voedsel

Onderzoeksbureaus Markteffect en DirectResearch samen verder als Markteffect

Mieke van Bergen, nieuw bestuurslid SMART

<p>Michael <span>Petit</span></p>

Michael Petit

Manager Marketing & Client Consultant