Wat is de klanttevredenheidstracker?
De klanttevredenheid binnen een organisatie is vaak een latente behoefte: het is ontzettend belangrijk, maar ontbreekt het aan onderbouwde inzichten. Vaak leeft de aanname ‘dat het wel goed zit’, zonder daadwerkelijk feedback van klanten te hebben ontvangen. Behalve natuurlijk de verhalen die de klanten zelf vertellen. Echter, is dit maar de helft van de waarheid. De Klanttevredenheidstracker biedt inzicht in hoe klanten écht naar uw bedrijf kijken en tegelijkertijd concrete handvatten om de tevredenheid van klanten te verbeteren. Met als resultaat het opbouwen van een duurzame en langdurige relatie met de klant.
Werkwijze
Een volledig geautomatiseerde tool waarmee PSV Businessleden haar klanten laten uitnodigen door Markteffect voor een klanttevredenheidsonderzoek. Eenmaal per maand kunnen deelnemers nieuwe contactgegevens aanleveren, zodat ook de tevredenheid over een langere periode gemeten kan worden.
De resultaten worden weergegeven in een online dashboard dat 24 uur per dag beschikbaar is. Bovendien toont dit dashboard een benchmark score van het gemiddelde van alle andere PSV Businessleden. Daarmee is de uitdaging neergezet: Welk PSV Businesslid heeft de meest tevreden klanten?
Meest tevreden klanten
In het dashboard is een benchmark score te zien van het gemiddelde van alle andere PSV Businessleden. Zo kunt u zien hoe u scoort ten opzichte van andere bedrijven binnen het PSV-netwerk. Wie weet heeft u wel de meest tevreden klanten van PSV Business! Aan het einde van het seizoen zal er een prijsuitreiking plaatsvinden.
Voordelen
- Korte en bondige vragenlijst met maximaal tien vragen
- Inclusief maatwerk vragen voor uw bedrijf
- Gemakkelijk in gebruik
- Altijd inzicht in een online dashboard
- Voordelig PSV Business tarief
Naar het overzicht