Inspirerende sessies vanuit Markteffect
Tijdens onze twee kennissessies doken we samen met onze partners Swiss Sense en DPG Media in de kracht van data, onderzoek en doelgroepsegmentatie. In de eerste sessie namen Thomas Huigen (Commercieel Directeur bij Markteffect) en Guus Bastiaans (Consumer Insights Manager bij Swiss Sense) ons mee in de transformatie van generieke doelgroepsegmentaties naar sterk gepersonaliseerde klantprofielen. Zij vertelden hoe Swiss Sense hun klantinzicht aanzienlijk wist te verrijken en hun ROAS wist te verhogen door verschillende databronnen slim te combineren en verdiepend onderzoek toe te passen.
De tweede sessie stond volledig in het teken van de zakelijke doelgroep. Bas de Vries (Commercieel Manager bij Markteffect) en Thijs van der Zande (Manager DPG Media Zakelijk) lieten zien hoe je ondernemers en zakelijke beslissers écht kunt bereiken. Met onze recente onderzoeksresultaten over de financiële, personele en technologische zorgen en sterke praktijkcases gaven zij inzicht in wat deze doelgroep beweegt. Lees hier meer over het onderzoek.
Wil je meer weten over een van onze sessies? Stuur ons gerust een berichtje, we praten je graag bij!
"Als trotse hoofdsponsor van NIMA Marketing Day kijken we terug op een zeer geslaagde dag. We hebben niet alleen veel bekenden gesproken in en rondom onze stand en worstenbroodjeskraam, maar ook nieuwe connecties gelegd. De inspirerende sessies boden volop stof tot nadenken en hopelijk hebben wij met onze bijdrage ook nieuwe inzichten aangewakkerd bij de bezoekers.’’ - Floor Hoogers, Manager Marketing
Het was weer een inspirerende dag waarbij onze collega’s zich hebben ondergedompeld in de nieuwste marketingtrends. De dag sloten we af met een gezellige borrel in het zonnetje, inclusief lekkere hapjes en een drankje. Op naar volgend jaar!
Naar het overzicht