De strijd op het uitdagende circuit beloofde een spannend Formule 1 weekend te worden. Én dat was het zeker. De strategische keuzes in de pits, meerdere safety cars die de spanning tot het uiterste opdreven en de strijd om de podiumplekken zorgden ervoor dat iedereen op het puntje van de stoel zat.
We hebben genoten van de vrije trainingen, spannende kwalificaties en uiteraard de grote race van zondag. Hoewel Verstappen niet als eerste over de finishlijn ging, hebben we volop genoten van dit heerlijke weekend, omringd door tienduizenden oranje gekleurde fans en een overweldigend oranje gevoel.
‘Ik kijk terug op een mooie, goed georganiseerde en vooral gezellige dag waarin we met goed gezelschap hebben genoten van de sfeer, de spanning en de oranje zee op de tribunes!' – Joris van Leenders, Client Consultant
Over onze Customer Intimacy strategie
Wij willen dat samenwerken met Markteffect niet alleen nuttig is, maar ook prettig, aangenaam en leuk. Zo ontvangen we onze opdrachtgevers graag in onze Captains Lounge in het PSV stadion, slaan we samen een balletje op de padelbaan en we juichen Max Verstappen toe tijdens het Formule 1-weekend in Zandvoort. Het gaat niet alleen om de sport, maar om de totale ervaring. Customer intimacy staat bij ons dan ook hoog in het vaandel.
Naar het overzicht