Hoe maakt Markteffect een folderonderzoek uniek?
Wij voeren al jaren folderonderzoek uit. Hierdoor weten wij precies welke vragen gesteld moeten worden om waardevolle inzichten te bieden – en welke niet – zodat je maximaal resultaat haalt uit je onderzoek.
Daarnaast hebben wij directe toegang tot hoogwaardige panels. Hierdoor kunnen wij de bezorgkwaliteit nauwkeurig meten, een representatieve steekproef samenstellen en gericht inspelen op jouw specifieke vragen.
Wat je onderzoeksvraag ook is, wij kunnen je erbij helpen. Wij doen niet aan ‘jij vraagt, wij draaien’, maar wij willen jouw onderzoeksvraag eerst écht begrijpen voordat we aan de slag gaan. Door goed naar je te luisteren, jouw vraag te analyseren en dan pas te adviseren zorgen wij voor relevantie. Dat is namelijk waar het écht om gaat. Met meer dan 30 jaar ervaring kennen we de markt door en door. Dit helpt ons om te begrijpen wat je van ons vraagt. Hierdoor brengen we graag gepast advies voor je uit. Wij gebruiken hiervoor een beproefde aanpak, waarbij samenwerking met onze opdrachtgevers centraal staat.
Wat levert een folderonderzoek op?
Een folderonderzoek levert waardevolle inzichten die je helpen de effectiviteit van je reclamefolders te begrijpen en te optimaliseren. Het geeft je concreet inzicht in de bezorgkwaliteit, het effect op winkelbezoeken en aankopen en de impact op jouw merkbekendheid en imago.
Daarnaast biedt het een gedetailleerd beeld van het koopgedrag van je doelgroep, zodat je kunt zien in hoeverre je folders invloed hebben op de consumentenbeslissingen. Met deze gegevens kun je je marketinginspanningen beter afstemmen, campagnes optimaliseren en de algehele strategie verbeteren om zo de conversie te verhogen.